Subject: 23021 Kaarlijärve tankla - kooskõlastamine
From: "Triinu Kooskora Roadplan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 10:11:00 +0300

Tere!

Koostame Terminal AS tellimusel projekti „Kaarlijärve automaattankla
projekt“ (Roadplan OÜ töö nr 23021).

Transpordiamet on projekti koostamiseks väljastanud tehnilised tingimused
13.07.2023 nr 7.1-1/23/14559-2 ja 08.02.2024 nr 7.1-2/24/2207-2.

Saadame kooskõlastamiseks projektlahenduse. Projektlahendus on võimalik
alla laadida lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/23021Kaardlijrvetankla/EfgUQMhqg
99Fnv3u1mtXfK8BehNk493auqeez9j6cJeQPQ?e=RB9dJP>  23021_PP_Kaarlijarve.zip

Palume Transpordiametil projekt kooskõlastada.

Lugupidamisega

Triinu Kooskora
Projektijuht

+372 5289315 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn